Korpa

0

Korpa je prazna

Najčešća pitanja

Kako mogu da poručim?

Poručivanje proizvoda je veoma lako:Pretražite naš eKatalog i jednostavno dodajte proizvode u svoju korpu: Pogledajte eKatalog Pretražite naš sajt koristeći meni i kategorije proizvoda.Prijavite se u svoj nalog online i kliknite na korpu. Kada se pojavi opcija za brzo poručivanje, možete početi da dodajete proizvode u korpu tako što ćete kucati šifre proizvoda.Finaliziranje porudžbine:U vašoj korpi pronaći ćete pregled svih proizvoda koje ste dodali. Ako ste zadovoljni svojim izborom, pređite na polje isporuka, plaćanje, lični podaci (za neregistrovane ili neprijavljene) i dovršite svoju porudžbinu.Kada se završi proces poručivanja, videćete potvrdu na ekranu i ubrzo nakon toga ćete dobiti i email s brojem vaše porudžbine. Da biste bili u toku sa statusom porudžbine i isporuke, posetite Istoriju porudžbina u svom profilu..

Da li šaljete međunarodno?

Da. Paketi koji se dostavljaju van teritorije Srbije biće isporučeni u roku od 5 do 14 dana od porudžbine. Postoji mogućnost da vam paket stigne van predviđenog roka, što isključivo zavisi od trenutnih mera koje važe u vašoj zemlji, ali i od procesa carinjenja u vašoj zemlji.

Kako da znam da li je moja porudžbina prošla?

Primićete email sa potvrdom kada pošaljemo porudžbinu. Od kurirske službe City Express stići če vam Viber poruka na dan isporuke.

Mogu li da promenim svoju narudžbu?

Nakon što je vaša porudžbina potvrđena, nisu moguće nikakve izmene. Porudžbinu možete da otkažete samo u prvih 15 minuta od potvrde porudžbine (opcija će biti dostupna u kartici MOJE PORUDŽBINE).Korisnička podrška takođe ne može da otkaže vašu porudžbinu nakon isteka perioda od 15 minuta.Ako ste želeli da otkažete svoju porudžbinu, ali je bilo prekasno, predlažemo da uradite sledeće:Nakon što je porudžbina poslata, možete da odbijete da preuzmete paket od kurira (biće nam vraćen i povraćaj sredstava biće izvršen). Nakon što ste preuzeli paket, možete da popunite obrazac za povraćaj u roku od 30 dana od datuma isporuke i vratite nam artikle.

Kakva je vaša politika vraćanja?

Potrošač ima pravo da vrati robu: – ako je reč o isporuci robe koja nije naručena; – u slučaju nesaobraznosti sa kupoprodajnim ugovorom.Za više informacija pročitajte našu Politiku reklamacije.

Da li imate praćenje narudžbi?

City Express Praćenje Pošiljke – Unesite svoj broj za praćenje kako biste provjerili svoju poštu, porudžbinu, paket, informacije o statusu isporuke na mreži. Ovo je najbrži način za proveru statusa vaše pošiljke.

Koji su vaši načini plaćanja?

Vašu porudžbinu možete platiti pouzećem ili platnom karticom.Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje u gotovini prilikom preuzimanja pošiljke.Ukoliko posedujete Visa, MasterCard, Dina, American Express ili Maestro platnu karticu možete platiti porudžbinu online. Nakon što popunite formu za poručivanje bićete automatski preusmereni na stranicu na kom vršite unos podataka sa platne kartice. Ako je sve u redu sa transakcijom bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspešno izvršeno. Ukoliko je postojao neki problem sa transakcijom bićete vraćeni na sajt sa obaveštenjem o neuspelom plaćanju, nakon čega možete pokušati ponovo ili izabrati drugi način plaćanja.Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.